Szakmai sajtó

Lévay-Kunze: Marie Antoinette  (Budapesti Operettszínház, 2016.)


"A címszerep pedig nyilvánvalóan jutalomjáték, az általam látott szereposztásban Polyák Lillának, aki maximálisan él is vele. Lehet szép ruhákban parádézó, magabiztos, némileg fölényes nő, és összeomolhat totálisan, majd eljuthat a tragikus végig." - 
Bóta Gábor

"Polyák Lilla alakítása megmutatja az arrogáns királyné mögött rejtőző magányos asszonyt, a gyermekeit szerető édesanyát, a szerelmet, gyengédséget vágyó nőt. De ugyanolyan jól alakítja a megtört és megbánó bűnöst is." - Sándor Petra

Disney - Cameron Mackintosh: Mary Poppins (Madách Színház, 2012.)


"A címszerepet Polyák Lilla alakította, aki a Madách Színházban már több jelentős feladattal bizonyított és most is remekül helyt áll. Izgalmas, több színű, élő figurát teremt a csodálatos, varázslatos képességekkel rendelkező dadusból. Tud szigorú, ravasz és fondorlatos lenni, ahogy a gyerekek mondják róla, egy valódi "huncut nőcivé " válni, máskor viszont tényleg szeretnivaló, és képes arra, hogy válogatás nélkül mindenkit levegyen a lábáról. Polyák Lilla semmi különöset nem tesz, mint, hogy létezik a színpadon és saját hitelességéből hívja elő az olykor ember feletti dolgokat, ezzel bizonyítva, hogy bárkiből válhat konfliktusokat, bosszúságokat, hamisságokat eltüntető személy. Egyszerre hagy bennünket bent a mesében és lódít kijjebb, a hétköznapi valóságba." - Balogh Gyula

Lévay-Kunze: Rebecca-A Manderley-ház asszonya (Budapesti Operettszínház, 2010.)


"Jólesően hátborzongató például a gonosz és a semmiből mindig váratlanul előbukkanó házvezetőnő, a halott feleséget, Rebeccát mániákusan imádó Mrs. Danvers minden egyes megjelenését kísérő dallam, nem beszélve Polyák Lilla erőteljes hangjának és szeretnivaló intrikusának ütős kombinációjáról (neki jutott a két legerősebb dal egyike)" - Kelemen Éva

Idle-Du Prez: Spamalot, avagy a Gyalog Galopp (Madách Színház, 2009.)


"A torokpróbáló dalokat színvonalasan éneklő Polyák Lillaremekül adagolt (ön)iróniával hozza elő az ellenállhatatlan dívát a Tó Úrnőjéből." - Urbán Balázs

Levine-Kellogg: Anna Karenina (Madách Színház, 2002.)


"Polyák Lilla nemcsak érzéki-érékeny, szép és vonzó színpadi jelenség. Nem csak fiatal és tehetséges színésznő, hanem remekül is énekelt. Tisztán, biztosan, és főkénkönnyed eleganciával szólaltajta meg az operai tudást követelő áriákat.  […] Polyák Lilla szeme időnként őszinte könnyektől csillog. Ám még a könnyek árján át is finom oldalvágással követi a karmester, Kocsák Tibor intését. - Gantner Ilona

INTERJÚK

Interjú a Nemzeti Sportban, 2016. április 16.
Interjú a Nők Lapjában, 2013. április 3.
Interjú a Kultorgraphy magazinban, 2012. szeptember 13.
Interjú a Viva la Musical-en, 2012. február 25.
Interjú a Népszavában, 2010. március 18.

 
 
 
 
 
 
Váltás desktop módra